Pixers ◦ promocje ◦ Sierpień 2018

Najnowsze kody rabatowe i kody rabatowe do Pixers

30%
KOD

Tylko u nas! Kod rabatowy 30% w Pixers

  • Skorzystało: 2206 osób
  • Tylko w Picodi
Oferta ważna do odwołania
PROMOCJA

Darmowa dostawa w Pixers!

  • Sprawdzone przez nas
Oferta ważna do odwołania
PROMOCJA

Bestsellery Pixers!

Oferta ważna do odwołania

Kupony, kody rabatowe i promocje do Pixers, które Ci umknęły :

Tylko dzisiaj masz możliwość skorzystać z kodu rabatowego -33% na wszystko! Obniż cenę zakupów! Wpisz kod rabatowy w miejsce kod rabatowy.
  • oferta wygasła: 2017-02-22

Tylko dzisiaj do północy taniej do -40% na cały asortyment! Kod rabatowy wpisz w polu kod rabatowy.
  • oferta wygasła: 2017-02-20

Tylko do 15 lutego skorzystaj z kodu rabatowego -45% na fototapety! Aby obniżyć cenę zamówienia, wpisz kod rabatowy w pole kod rabatowy w koszyku zamówienia.
  • oferta wygasła: 2017-02-15

Tylko do 11 lutego wszystkie produkty przecenione o 30%! Sprawdź! Kod rabatowy wpisz w polu kod rabatowy.
  • oferta wygasła: 2017-02-11

Tylko dzisiaj -45% na wszystkie produkty! Wpisz kod rabatowy w miejsce kod rabatowy.
  • oferta wygasła: 2017-02-08

Podobne kody rabatowe, kupony i promocje

Kod rabatowy 5% w 4home.pl!

Kod rabatowy na cały asortyment. Ważny do końca roku! Aby obniżyć cenę zamówienia, wpisz kod rabatowy…

  • 5%
  • 383

Rabat 20 zł w Westwing

Zaproś swoich znajomych i zgarnij zniżkę w wysokości 20 zł. Sprawdź szczegóły!

  • 20 zł
  • 2965

Nowości Budujesz.pl

Tylko teraz! Sprawdź nowości sklepowe.

  • 2941

Już jest! Letnia wyprzedaż w Jula!

Setki produktów na wyprzedaży w multimarketach i w sklepie internetowym Jula! Skorzystaj z wyjątkowych…

  • 29

Wyprzedaż do 50% w Eurofirany!

W promocji: pościel, podkładki, koce, narzuty, ręczniki, świeczniki i talerzy. Sprawdź strefę niskich…

  • 50%
  • 2591

Rabat 10% na pierwsze zakupy w Piękno w domu!

Zapisz się do newslettera i odbierz rabat!

  • 10%
  • 84

Nowości w SKLEP-KARNISZE.NET

Nowości na najnowsze produkty w sklepie sklep-karnisze.net.

  • 1464

-5% na akcesoria oraz środki chemiczne!

-5% na akcesoria oraz środki chemiczne w myjki.com! Skorzystaj już dziś!

  • 5%
  • 767
  • Sprawdzone przez nas

Kod rabatowy: 10% taniej na WSZYSTKO w Elampy

Kup dowolną lampę i zapłać mniej o 10%. Aby obniżyć cenę zamówienia, wpisz kod rabatowy w pole w koszyku…

  • 10%
  • 16

Nowości w Karo.waw.pl

Sprawdź najnowsze produkty dla domu w sklepie Karo.waw.pl i kupuj w atrakcyjnej cenie.

  • 844

Kod rabatowy -3% na wszystko w Tapetujemy.pl!

Kod rabatowy -3% na wszystkie zamówienia w sklepie Tapetujemy.pl! Oferta ważna do końca stycznia. Dodatkowo…

  • 3%
  • 67

Nowy asortyment w niskich cenach!

Nowości w jeszcze niższych cenach! Sprawdź nasze propozycje!

  • 542

Opinie o promocjach, kodach rabatowych i kuponach w Pixers

Jest w czym przebierać! Zamówienie realizowane jest szybko i bezproblemowo. Dodatkowy plus za obniżki cen- polecam :)
Naklejki mam już na ścianach od jakiegoś czasu i bez obaw - są bardzo wytrzymałe!
Sklepów z fototapetami jest mnóstwo, ale takich ładnych jeszcze nie widziałam :)
Źle dopasowałam rozmiar fototapety ale szybko się zorientowałam i wymiana poszła bez problemu :)
Nie mialam pomyslu na pokoj, zobaczylam kod 20proc i pomysl wpadl sam :D naklejki z pixers!
trochę mało tych naklejek i fototapet. nic nie wybrałem dla siebie
śliczne te naklejki :)
super pomysł na prezent :D
świetne naklejki, na stronie wyglądają ok, ale na ścianach jeszcze lepiej :)
Ładne wzory chociaż trochę mało. Ale da się coś wybrac
Fajne motywy sportowe!
zamowienie OK
Szybka przesyłka, wszystko ładnie zapakowane i nadające się do montażu od razu.
Świetnie wyglądają na ścianach :)
od dawna polowałam na fototapetę w pixers ale dopiero teraz dzięki kodom moge kupić :)
swietne projekty tych naklejek i fototapet! :)
znalazłam ten kod i od razu kupiłem to, co chciałem mieć od dawna. bardzo fajna sprawa z tymi zniżkami
super sklep! Ciesze sie, że na niego trafiłam, bo akurat urządzam pokój ;))
niezłe ceny jak na takie rzeczy
Szybko się zamawia i szybko przychodzi kurier. Wszystko tak jak należy
Moja opinia o Pixers jest bardzo dobra! Zamawiałam tam teraz już trzeci raz i czekam na przesyłkę. Z wcześniejszymi zamówieniami nie było problemów, więc i tym razem na pewno będzie ok :)
Bardzo miła obsługa w sklepie. Jestem mile zaskoczony, bo nie mam dobrych doświadczeń... A tu OK>
Myslalam ze bedzie taniej :/ potem znalazłam kod z tego portalu i pozałowałam zakupu bez sprawdzenia :(
Trochę maly wybór jak dla mnie. Dorzućcie jakieś muzyczne fototapety
Rewelacja! Dobry sposób na urządzenie mieszkania. No i wsyzstko zorganizowane bardzo sprawnie.
Sklep godny polecenia. No i przy okazji bardzo ładny.
Zaskakująco duży wybór fototapet i naprawdę ciekawe propozycje wystroju. Szkoda, że tak mało jest motywów filmowych :(
Naklejki świetnie prezentują się na moich ścianach. Świetna sprawa!
Fototapeta prezentuje się świetnie nawet w małym pokoiku. Polecam
Jeszcze trochę za mały wybór, ale i tak są świetne i można coś dopasować.
Bardzo prosty zakup i szybka przesyłka od pixers. Super
Bardzo oryginalne wzory, świetnie się przyklejają i prezentują na ścianach.
zakupy w pixers i pomieszczenie od razu prezentuje się lepiej! jeden mały dodatek - naklejka - a taka odmiana!!!
Bardzo miła obsługa w sklepie internetowym, szybko doradzili i szybko zamówiłem.
wszystko OK
Jest w czym przebierać! Zamówienie realizowane jest szybko i bezproblemowo. Dodatkowy plus za obniżki cen- polecam :)
super pomysł na prezent :D
świetne naklejki, na stronie wyglądają ok, ale na ścianach jeszcze lepiej :)
Ładne wzory chociaż trochę mało. Ale da się coś wybrac
Fajne motywy sportowe!
zamowienie OK
Naklejki świetnie prezentują się na moich ścianach. Świetna sprawa!
Fototapeta prezentuje się świetnie nawet w małym pokoiku. Polecam
Jeszcze trochę za mały wybór, ale i tak są świetne i można coś dopasować.
Bardzo prosty zakup i szybka przesyłka od pixers. Super
Bardzo oryginalne wzory, świetnie się przyklejają i prezentują na ścianach.
zakupy w pixers i pomieszczenie od razu prezentuje się lepiej! jeden mały dodatek - naklejka - a taka odmiana!!!
Bardzo miła obsługa w sklepie internetowym, szybko doradzili i szybko zamówiłem.
wszystko OK
Szybka przesyłka, wszystko ładnie zapakowane i nadające się do montażu od razu.
Świetnie wyglądają na ścianach :)
od dawna polowałam na fototapetę w pixers ale dopiero teraz dzięki kodom moge kupić :)
swietne projekty tych naklejek i fototapet! :)
znalazłam ten kod i od razu kupiłem to, co chciałem mieć od dawna. bardzo fajna sprawa z tymi zniżkami
super sklep! Ciesze sie, że na niego trafiłam, bo akurat urządzam pokój ;))
niezłe ceny jak na takie rzeczy
Szybko się zamawia i szybko przychodzi kurier. Wszystko tak jak należy
Moja opinia o Pixers jest bardzo dobra! Zamawiałam tam teraz już trzeci raz i czekam na przesyłkę. Z wcześniejszymi zamówieniami nie było problemów, więc i tym razem na pewno będzie ok :)
Bardzo miła obsługa w sklepie. Jestem mile zaskoczony, bo nie mam dobrych doświadczeń... A tu OK>
Myslalam ze bedzie taniej :/ potem znalazłam kod z tego portalu i pozałowałam zakupu bez sprawdzenia :(
Trochę maly wybór jak dla mnie. Dorzućcie jakieś muzyczne fototapety
Naklejki mam już na ścianach od jakiegoś czasu i bez obaw - są bardzo wytrzymałe!
Sklepów z fototapetami jest mnóstwo, ale takich ładnych jeszcze nie widziałam :)
Źle dopasowałam rozmiar fototapety ale szybko się zorientowałam i wymiana poszła bez problemu :)
Nie mialam pomyslu na pokoj, zobaczylam kod 20proc i pomysl wpadl sam :D naklejki z pixers!
trochę mało tych naklejek i fototapet. nic nie wybrałem dla siebie
śliczne te naklejki :)
Sklep godny polecenia. No i przy okazji bardzo ładny.
Zaskakująco duży wybór fototapet i naprawdę ciekawe propozycje wystroju. Szkoda, że tak mało jest motywów filmowych :(
Rewelacja! Dobry sposób na urządzenie mieszkania. No i wsyzstko zorganizowane bardzo sprawnie.
Jest w czym przebierać! Zamówienie realizowane jest szybko i bezproblemowo. Dodatkowy plus za obniżki cen- polecam :)
super pomysł na prezent :D
świetne naklejki, na stronie wyglądają ok, ale na ścianach jeszcze lepiej :)
Ładne wzory chociaż trochę mało. Ale da się coś wybrac
Fajne motywy sportowe!
zamowienie OK
Naklejki świetnie prezentują się na moich ścianach. Świetna sprawa!
Fototapeta prezentuje się świetnie nawet w małym pokoiku. Polecam
Jeszcze trochę za mały wybór, ale i tak są świetne i można coś dopasować.
Bardzo prosty zakup i szybka przesyłka od pixers. Super
Bardzo oryginalne wzory, świetnie się przyklejają i prezentują na ścianach.
zakupy w pixers i pomieszczenie od razu prezentuje się lepiej! jeden mały dodatek - naklejka - a taka odmiana!!!
Bardzo miła obsługa w sklepie internetowym, szybko doradzili i szybko zamówiłem.
wszystko OK
Szybka przesyłka, wszystko ładnie zapakowane i nadające się do montażu od razu.
Świetnie wyglądają na ścianach :)
od dawna polowałam na fototapetę w pixers ale dopiero teraz dzięki kodom moge kupić :)
swietne projekty tych naklejek i fototapet! :)
znalazłam ten kod i od razu kupiłem to, co chciałem mieć od dawna. bardzo fajna sprawa z tymi zniżkami
super sklep! Ciesze sie, że na niego trafiłam, bo akurat urządzam pokój ;))
niezłe ceny jak na takie rzeczy
Szybko się zamawia i szybko przychodzi kurier. Wszystko tak jak należy
Moja opinia o Pixers jest bardzo dobra! Zamawiałam tam teraz już trzeci raz i czekam na przesyłkę. Z wcześniejszymi zamówieniami nie było problemów, więc i tym razem na pewno będzie ok :)
Bardzo miła obsługa w sklepie. Jestem mile zaskoczony, bo nie mam dobrych doświadczeń... A tu OK>
Myslalam ze bedzie taniej :/ potem znalazłam kod z tego portalu i pozałowałam zakupu bez sprawdzenia :(
Trochę maly wybór jak dla mnie. Dorzućcie jakieś muzyczne fototapety
Naklejki mam już na ścianach od jakiegoś czasu i bez obaw - są bardzo wytrzymałe!
Sklepów z fototapetami jest mnóstwo, ale takich ładnych jeszcze nie widziałam :)
Źle dopasowałam rozmiar fototapety ale szybko się zorientowałam i wymiana poszła bez problemu :)
Nie mialam pomyslu na pokoj, zobaczylam kod 20proc i pomysl wpadl sam :D naklejki z pixers!
trochę mało tych naklejek i fototapet. nic nie wybrałem dla siebie
śliczne te naklejki :)
Rewelacja! Dobry sposób na urządzenie mieszkania. No i wsyzstko zorganizowane bardzo sprawnie.
Sklep godny polecenia. No i przy okazji bardzo ładny.
Zaskakująco duży wybór fototapet i naprawdę ciekawe propozycje wystroju. Szkoda, że tak mało jest motywów filmowych :(

Więcej o Pixers:

Tanie tapetowanie z Pixers

Szykujesz się do remontu? Nie możesz patrzeć już na swoje stare, brudne ściany, które rażą banalnością i niemodnym wyglądem? Rozwiązaniem może być położenie stylowej i interesującej fototapety, która odmieni oblicze Twojego pokoju lub mieszkania. A jeżeli tapeta to tylko ze sklepem Pixes, który oferuje największy wybór, najlepsze ceny oraz najatrakcyjniejsze rabaty i promocje w całej sieci.

Kody rabatowe do PIXERS

Działalność Pixers

Polski oddział Pixers powstał stosunkowo niedawno, wcześniej firma z powodzeniem rozpoczęła działalność w Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Rosji, Belgii, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii, Austrii, Holandii, Szwecji, Włochach oraz Hiszpanii. Firma szczyci się hasłem „rozpalamy wnętrza” oraz pomocą w urządzeniu ponad miliona metrów kwadratowych ścian.

Ogromny asortyment Pixers

Sklep internetowy Pixers oferuje ponad 20 milionów fototapet. To właśnie one są najbardziej rozchwytywanym produktem, oferowanym przez firmy. Wśród tego typu zamówień dominują fototapety. Pixers stawia na najwyższej jakości tapety, związane z technologią HP Latex Printing. Są one w 100 procentach bezwonne i bezpieczne. Oprócz tego dużą popularnością cieszą się tapety typu vinyl oraz Pixersticksy. Każdy z produktów tego rodzaju można nabyć po niższej cenie. Związane jest to z promocjami i rabatami, które wykorzystać można dzięki kodom rabatowym.

Kody rabatowe do PIXERS

Pixers to nie tylko tapety

Sklep Pixers to także mnóstwo innych artykułów, dzięki którym urządzisz swój dom lub mieszkanie. W asortymencie firmy znajdziemy między innymi obrazy (związane z przeróżnymi kolekcjami, dokładnie dopasowane do każdego pokoju oraz będące w różnorodnej tematyce), ramy (wszelakie rozmiary) oraz plakaty i naklejki (również w odmiennej tematyce). Typ przedmiotu lub też jego tematyka nie ma żadnego wpływu na fakt, że można nabyć je w dużo niższej cenie dzięki promocjom i kodom rabatowym.

Pixers to świetny kontakt z klientem

Sklep Pixers, jak przystało na młodą, prężnie działającą firmę, prężnie działa i prezentuje swoje produkty w mediach społecznościowych. Dzięki temu przedsiębiorstwo można znaleźć niemal w każdym miejscu w Internecie. Pixers ma swoje profile między innymi na Facebooku, Twitterze, Google+, Pintereście, Youtube, Houzz, Tumblr, Deccoria.pl, Digarcie, Deviantarcie oraz Flickru. Na danych profilach znajdziemy przydatne informacje na temat promocji i rabatów, aktualności z życia firmy, a także praktycznych porad związanych z tapetami. Na portalach takich jak Digart oraz Deviantart można natomiast pooglądać przykłady najnowszych małych dzieł sztuki, oferowanych przez sklep internetowy. Warto także zapisać się do newslettera Pixers, dzięki czemu zyskamy 20 procent rabatu na każdy produkt w asortymencie.

Kody rabatowe w Pixers

W jaki sposób korzystać z kodów rabatowych? Nie jest to przesadnie trudne. Wystarczy, że na stronie kodów znajdziemy stronę Pixies. Następnie wybierzemy interesującą nas promocję lub rabat. Gdy już to wykonamy na górze strony pojawi się odpowiedni kod rabatowy, który wykorzystamy w przyszłości. Kolejny krok to zakupy na stronie Pixers. Gdy już dodamy do koszyka wszystkie potrzebne nam produkty, w trakcie finalizacji w odpowiednie kod rabatowy wpiszmy nasz kod rabatowy. Pozwoli to skutecznie  obniżyć cenę i cieszyć się tańszymi tapetami.

Kody rabatowe do PIXERS